GRĄŽINIMAS



Prekių keitimas:

Tiesioginis prekių keitimas nėra galimas. Kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžintą prekę, pinigai bus grąžinti į nurodytą sąskaitą. Gavę pinigų grąžinimą, galėsite įsigyti norimą prekę iš naujo.


Pinigai už grąžintą prekę pervedami į pirkėjo sąskaitą per 5- 10 dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo.



Jei turite klausimų dėl prekių gavimo, keitimo ar grąžinimo, susisiekite su mumis :

info@doperfect.lt

Grąžinamos prekės turi būti su nenuimtomis etiketėmis, nenešiotos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir nesugadintos. Taip pat būtina, kad prekė būtų tvarkingoje pakuotėje, užtikrinančioje apsaugą grąžinimo metu.

Jei gražinate prekę už kurią buvo sumokėta Dovanų Kuponu, vietoj išleistos prekės sumos , Jums bus gražintas tokios pat vertės Dovanų kuponas.

Grąžinant prekes būtina užpildyti grąžinimo formą ir pridėti ją prie gražinamos siuntos. FORMA ČIA



Įsigytoms, tačiau Jums netikusioms prekėms taikoma 14 dienų grąžinimo politika (terminas skaičiuojamas nuo prekės atsiėmimo dienos).

Grąžinti galima šiais būdais:
  • NEMOKAMAI. Atneškite prekes į fizinę DO PERFECT parduotuvę bei pateikite užpildytą prekės grąžinimo formą.

  • PAŠTOMATU/ KURJERIU. Pirkėjas grąžina prekę savo lėšomis nurodytu adresu, pasirinkdamas jam patogų būdą – kurjeriu, DPD paštomatu arba Omniva.

    Do Perfect,
    +370 60157154
    Tilžės g. 225, Šiauliai , PC TILŽĖ
    info@doperfect.lt